Агенцията по заетостта въвежда в експлоатация нова електронна Платформа за производство за издаване на разрешителни за работа на чужденци за регистрация на сезонна заетост до 90 дни на граждани на трети държави.
Платформата е изградена по проект на Министерство на електронното управление.
Чрез нея работодателите ще могат да подадат документи и да заявят предоставяне на електронна услуга за регистрация на сезонна заетост до 90 дни на граждани на трети държави. За целта следва да достъпите ППИР на адрес: https://workinbulgaria.egov.bg/Application/Add?permitType=5
Вижте какви са стъпките за работа с платформата:
1. След избор на бутон „Вход с Автентикация“ се зарежда Системата за електронна автентикация на Министерството на електронното управление.
2. Следва избор на средството за автентикация – Квалифициран електронен подпис КЕП или Мобилен КЕП и натискане на бутон „Вход“.
3. При валидно удостоверение за електронна идентичност се достига до Работния плот на Платформата за издаване на Разрешения за работа на адрес.
4. Натиснете бутон „Подаване на ново заявление“.
5. Изберете бутон „Краткосрочна заетост до 90 дни - Приложение № 5“ и след това бутон „Потвърждение“.
6. Изберете от чие име ще заявявате – „Упълномощено лице“ или „Представител“.
7. За „Упълномощено лице“ може да заявявате от името на „Физическо лице“ или „Служител на юридическо лице“.
8. За „Представител“ може да заявявате само от името на „Служител на юридическо лице“.
9. Попълнете всички полета с изискваната информация.
10. След попълване на задължителната информация – натиснете бутон „Потвърждение“.
В момента работодателите могат да подават документи както на хартиен носител, така и чрез електронната услуга в системата ППИР.
Източник: az.government.bg
Чрез нея работодателите ще могат да подадат документи и да заявят предоставяне на електронна услуга за регистрация на сезонна заетост до 90 дни на граждани на трети държави. За целта следва да достъпите ППИР на адрес: https://workinbulgaria.egov.bg/Application/Add?permitType=5
Вижте какви са стъпките за работа с платформата:
1. След избор на бутон „Вход с Автентикация“ се зарежда Системата за електронна автентикация на Министерството на електронното управление.
2. Следва избор на средството за автентикация – Квалифициран електронен подпис КЕП или Мобилен КЕП и натискане на бутон „Вход“.
3. При валидно удостоверение за електронна идентичност се достига до Работния плот на Платформата за издаване на Разрешения за работа на адрес.
4. Натиснете бутон „Подаване на ново заявление“.
5. Изберете бутон „Краткосрочна заетост до 90 дни - Приложение № 5“ и след това бутон „Потвърждение“.
6. Изберете от чие име ще заявявате – „Упълномощено лице“ или „Представител“.
7. За „Упълномощено лице“ може да заявявате от името на „Физическо лице“ или „Служител на юридическо лице“.
8. За „Представител“ може да заявявате само от името на „Служител на юридическо лице“.
9. Попълнете всички полета с изискваната информация.
10. След попълване на задължителната информация – натиснете бутон „Потвърждение“.
В момента работодателите могат да подават документи както на хартиен носител, така и чрез електронната услуга в системата ППИР.
Източник: az.government.bg
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари