Независимо дали бизнесът е голям или малък, дали е в сферата на производството или в сферата на услугите, за резултатите му особено голямо значение оказва качеството на работата на екипа от служители.
За да показва той максимални резултати от своята дейност, е необходимо да бъде наеман, ръководен, мотивиран по оптималния начин. А от своя страна мениджърът, който ръководи персонала, трябва да дава личен пример и да притежава необходимите лидерски качества.
Със стремеж да култивира тези умения, качества и навици у управленците, CD "Наръчник за управление на персонала" дава ценни практически съвети.
Сред тях ще откриете:
> 14 неща, които мениджърите трябва и не трябва да правят, за да мотивират служителите си;
> 5 начина да вдъхновите новите служители и стажантите си;
> 4 доказани начина да мотивирате хората;
> 18 вида колеги и как да се се справяме с тях;
> 19 въпроса, които да зададете при интервю за работа;
> 5 начина да накарате служителите Ви да Ви дават по-добра информация;
> 10 знака, че даден служител се готви да напусне;
> Стъпки за наемане на убийствено добри продавачи.
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари