Пазарът на труда е динамичен, което само по себе си свидетелства за активно движение на кадрите и чести наемания на нови служители.
Който и сайт с предложения за работа да отворите, ще откриете голям набор от възможности за търсещите работа. За всеки кандидатстващ следват етапи по подаване на документи и интервюиране. Успешното преминаване на тези етапи гарантира назначаване.
С това проблема по намиране на работа приключва. Кандидатът се превръща в член на персонала. Тук започва обаче проблемът за ТРЗ-служителя, който трябва да подготви необходимата за кандидатстването документация.
Особено голямо е затруднението при изготвянето на длъжностната характеристика, защото тя изисква добро познаване на отговорностите на всяка длъжност във фирмата, яснота какво конкретният пряк ръководител изисква от длъжността и какво топ ръководството на фирмата е определило за подходящо съдържание на конкретната длъжност.
Особено голям е проблемът, когато в самото предприятие се налагат рокади и една длъжност се замени с друга.
На помощ на ТРЗ-служителите в ситуации като тази се притичват изготвените формуляри на длъжностни характеристики - всяка отнасяща се за конкретна длъжност в различна сфера на работа. Но няма как професионалистите да се доверят просто на изтеглен от Интернет формуляр, защото нищо не им гарантира неговото качество.
Инструмент, който го гарантира, обаче, има и той предлага на ТРЗ-служителите над 100 формуляра на длъжностни характеристики, изготвени съобразно НКИД, готови за попълване и печат.
Сред тях са налични:
- Ръководирел Човешки ресурси;
- Организатор обучение;
- Мърчандайзер;
- Одитор;
- Специалист продажби;
- Администратор база данни;
- Охранител;
- Механик;
- Електротехник;
- Печатар;
- Кранист;
- Социолог;
- Барман;
- Медицинска сестра;
- Стоматолог;
- Специалист Качество и др.
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари