Личните отношения - важни дори и на работното място. За да чустват хората доволни и спокойни, те не бива да бъдат разделяни от колегите си - всеки трябва да бъде "съден" спрямо постиженията си, а не спрямо това доколко Ви е симпатичен на Вас като мениджър.
Личните проблеми - също тема, от която няма как да се избяга. Идвайки на работа, служителите носят и своите радости или грижи, както и личните си способности или предпочитания. Доколкото те не оказват отрицателно влияние върху служебните задължения, изразяването и през работно време не трябва да се забранява.
Вярвайте, че достатъчно мотивираните служители няма да бъркат личните си проблеми със служебните, по опасен начин.
Професионалният и личният живот не могат да бъдат напълно разделени. Ефикасен фактор, подсигуряващ добрите колегиални отношения е „дарбата“ на шефа да е възможно най-добре информиран за събитията от личния живот нас служителите. Интересът и оценката от страна на шефа се приемат много добре.
Ако и Вие управлявате хора и се питате доколко успешни сте в това - продължавайте да четете тук >>
Свързани статии
Проследени новини
Абонамент за newsletter
Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за Newsletter clubtrznormativi.bg
за да получавате най-новата информация и анализи по темите, които Ви интересуват!
Коментари
0 Коментари